Vanuit mijn positie gezien
is de wereld best wel logisch.
Ik zie diepte, vorm, structuur en perspectief.
En wat zie jij?
Is de wereld zoals ik hem schets
voor jou net zo logisch als voor mij?
Sta je ver bij mij vandaan en tegenover me
dan zie je wel de kleuren, maar niet mijn perspectief en logica.
Dus, voor ik voor je schets hoe ik mijn wereld zie
nodig ik je uit dicht bij mij te komen staan.
En vertel me dan ook over jouw wereld.
Laat me inzien hoe mijn perspectief
even persoonlijk is als ieder ander.
-----
Bij deze straatschildering ("3D optical illusion" van Leon Keer, op het Bastiaansplein in Delft ) voel je het belang van je perspectief.
Posts tonen met het label fotosyb. Alle posts tonen
Posts tonen met het label fotosyb. Alle posts tonen
maandag 4 juli 2016
vrijdag 13 februari 2015
Hier werken mensen
Labels:
Amstel station,
Amsterdam,
Electronics,
fotosyb,
Nederland,
Philips,
shadows,
silhouettes,
sybvis,
Tree
Abonneren op:
Posts (Atom)



